Dairy Fountain - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van petraenwilleke slomp - WaarBenJij.nu Dairy Fountain - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van petraenwilleke slomp - WaarBenJij.nu

Dairy Fountain

Door: willeke

Blijf op de hoogte en volg petraenwilleke

25 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi hoi vanmorgen waren we van plan om vroeg weg te gaan omdat we de auto in moesten leveren om 2 uur op het vliegveld in Lubbock. Eerst bij Leo langs in Plainvieuw en dan naar Lubbock.Maar het invoeren van het adres pakte tommie niet, kende hij niet.Dus toen maar richting Plainvieuw gereden. Onderweg kwamen we steeds meer boerderijen tegen. Het landschap wordt vlakker en we zien veel John Deere trekkers. Ze zijn hier bezig met de oogst van katoen. Maar in Plainvieuw geen spoor van Leo, dus maar eens in een hotel gevraagd waar we naar toe moeten. De mensen waren zeer behulpzaam en zochten het adres op in de computer ik mocht ook bellen en ja hoor we konden het vinden. We hebben eerst gegeten en ik dacht dat het kwart over 1 was maar door de tijdszone was het alweer een uur later dus eingenlijk al te laat voor inleveren van de auto. Leo ging met ons mee want hij moest in Lubbock toch nog een vaccinatie halen voor de reis die hij donderdag gaat maken naar Zuid Amerika. We hebben de auto ingeleverd,ze deden niet moeilijk dat we wat later waren. en Leo heeft ons afgezet bij de shoppingmall. Rond 19 uur waren we weer thuis en hebben gegeten. Daarna nog gezellig bij elkaar gezeten en Leo heeft zijn nieuwe geweer aan ons laten zien wow zoiets kan alleen in Texas.Morgen krijgen we een rondleiding op de farm.Het word mooi weer zo rond de 30 graden, dus de korte broek blijft nog even uit de koffer. Tot morgen Petra en Willeke

• 25 Oktober 2011 - 04:55

Elsje:

Hallo daar, dus jullie zijn er, nu mag je je lekker laten rijden.Zal wel een grote farm wezen dus jullie zijn wel een poosje zoet weer. Ik hoop dat jullie weer lekker slapen en gezond weer op. Doe ze allemaal de groeten daar.
    Elsje

• 25 Oktober 2011 - 07:21

Marieke:

hoi,

Zeg Willeke....
    Is het wel vertrouwd om Petra na al die dagen mee terug te nemen naar Nederland, volgens mij zit er te veel cowgirlbloed in haar lichaam als ik zo de schietfoto's zie, we zullen alle buksen in de omgeving veilig opbergen!!!!

Fijn dat jullie op het laatste adresje zijn, nog even een paar dagen lekker bijkomen van al dat reizen en dan weer fris in het vliegtuig, wat vliegen de dagen voorbij zeg!
    Heel veel plezier nog en tot vrijdag.

Kus Marieke

• 25 Oktober 2011 - 15:49

Janet:

Vraag me af of dat wel goed gaat, als ik Petra zo zie met dat geweer, ziet er maar gevaarlijk uit, hoop dat er geen gewonden zijn gevallen, hihi.
    Nog steeds genieten we van jullie mooie verhalen en foto's.
    Nog maar een paar daagjes dames, dan zit het er helaas voor jullie alweer op, maar wij vinden het toch ook wel fijn als jullie weer met beide benen op Nederlandse bodem staan hoor.

Veel plezier cowgirls!!

• 25 Oktober 2011 - 20:04

Alwin:

as dat moar goed giet :P mama je moet heeeeeeel veeeeeel foto's maken van de boerderij want ben er erg benieuwd naar hoor. gr daar