Santa Fe - Reisverslag uit Santa Fe, Verenigde Staten van petraenwilleke slomp - WaarBenJij.nu Santa Fe - Reisverslag uit Santa Fe, Verenigde Staten van petraenwilleke slomp - WaarBenJij.nu

Santa Fe

Door: willeke

Blijf op de hoogte en volg petraenwilleke

23 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Santa Fe

Hoi daar zijn we weer dit keer vanuit de hoofdstad van New Mexico. Vanmorgen zijn we rond half 10 uit Farmington vertrokken. We zijn naar Salmon Ruin gereden en hebben daar wat cultuur gesnoven. Er waren ruines te zien van een nederzetting uit de prehistorie. Ook oude huizen uit 1800. Het weer was weer goed zoals je op de foto's kunt zien. de lucht is zo blauw en in dit gebied staan loofbomen die nu zo mooi verkleuren prachtig om te zien. In het museum waren we de enige bezoekers en ook de indiaan achter de bali had alle tijd om uitleg te geven. Hij zei dat we onderweg een mexicaans restaurant tegen zouden komen waar je heerlijk kunt eten. En inderdaad kwamen we onderweg dat restaurant tegen. Het was maar goed dat hij ons die tip had gegeven anders waren we daar nooit naar binnen gegaan. van buiten zag het er niet zo mooi uit maar binnen was het prima we hebben lekkere taco's gehad. Na het eten de weg vervolgd en ook hier is de omgeving steeds weer anders soms bergen die grijs zijn en dan weer met allerlei kleuren. De weg gaat recht door het landschap en je kunt soms de weg mijlenver zien. Tegen de tijd dat we dicht bij Santa Fe kwamen werden de wegen weer drukker en 6 baans. In het hotel hebben we onze bagage uitgeladen en vanavond gewinkeld in het winkelcentrum dicht bij het hotel.Mooie winkels waar je echt alles kunt kopen. En weer staan we versteld van de hoeveelheid eetgelegenheden. Naast het hotel is een drive in, je zet de auto in een vak doet een bestelling via een praatpaal en even later komt de bediening op rolschaatsen je fastfood maaltijd brengen. Nou dat was het weer, we vinden het heel leuk om de reacties van jullie allemaal te lezen, het eerste wat we s'morgens doen is kijken of er reactie's zijn dus ga zo door! tot de volgende keer.

• 23 Oktober 2011 - 08:44

Evelien:

geweldig wat mooi daar, als je die foto's ziet heb je zo zin om ook je koffer te pakken!!
    geniet er nog maar van je bent zo weer thuis ( of mag ik dat niet zeggen, domper op de feestvreugde??)
    ik moest van ilona zeggen wat een mooie cactussen, maar pas op voor je vingers!!
    groetjes van ons allemaal

• 23 Oktober 2011 - 09:58

Delia:

Hallo dames, wat al veel gereisd en gezien! Wat een super vakantie hebben jullie! We hebben hier op het moment wel zon, maar voor een aangenaam temperatuurtje moet je bij de kachel zitten.Dus geniet maar fijn, dat je daar nog met de billen bloot kunt. Nog veel plezier en we kijken alweer uit naar het volgende verslag.
    Groetjes, Gert Delia en kids.

• 23 Oktober 2011 - 10:24

Koert En Jo:

Onvoorstelbaar, Jullie zo'n eind weg en wij kunt het hier allemaal volgen.

Goed uut kiekn!
    Koert en Jo

• 23 Oktober 2011 - 10:31

Elsje:

Gisteren gemist, weekend he dan loopt het wat anders.Maar wat leuk om de foto 's nu ook te zien .ik vind het geweldig voor jullie dat je z 'on mooie vakantie hebt. wat zullen jullie moe zijn van al dat gereis als jullie thuis zijn. er is al weer 1 week voorbij. veel plezier nog.
    groetjes Elsje

• 23 Oktober 2011 - 11:24

Margriet:

Hoi Willeke en Petra,

Wat geweldig leuk om zo jullie reis te volgen. Veel verhalen en foto's zijn voor mij heel herkenbaar. Er komen weer veel herinneringen naar boven. Blijf genieten, want voor jullie het weten is het weer voorbij. Jullie zullen dan net als ik dan denken: 'wanneer kunnen we weer?'

Groetjes Margriet

• 23 Oktober 2011 - 12:11

Ronnie En Heidi:

He hoi,

Wat een hele leuke foto's! Zijn het er al meer dan 1000?
    Toch wel handig zo'n laptop meenemen.(maar niet op de motor!)Geniet nog maar lekker van.

Groetjes R en H.

• 23 Oktober 2011 - 13:55

Bert:

gaat hier best,maar giet op zien ruynegies dus de leste dag veur dat mama der weer is mut nog wel ant oprumen, lep wel los tiet veur een poetsvrauwgie hopelijk voelt zich iemand aangesproken, prettige dagen nog en tot ziens, liefs bert.

• 23 Oktober 2011 - 16:22

Postvrouwgie:

Wichter, wichter wat hebt ie wat ziene, giet mie boven de pette. Kunt ie nog wel slaap'm Peet van al die indrukk'n die ie op doene? Mooi om met te maak'n. Haalt ze ie niet weer af! Wie knooi'n mooi deure, en ie geniet'n er nog mor eem lekker van met oe beide!! tot kiekessss.

• 23 Oktober 2011 - 17:05

Sabina:

Hallo Willeke en Petra

Heerlijk om jullie verhalen te lezen.
    Door die prachtige foto's kun je een kleine voorstelling maken hoe het daar is en wat jullie allemaal ondernemen. Jammer dat Amerika zo ver vliegen is en ik niet voor mijn lol in het vliegtuig zit anders ging ik er toch is over denken om daar is heen te gaan. Veel plezier en geniet nog maar even want voor je het weet....

• 23 Oktober 2011 - 21:14

Bea:

Jullie zijn benieuwd naar alle reacties, wij zijn elke dag benieuwd naar jullie verhaal. Prachtig om te lezen en te zien.
    Maar 'k ben niet jaloers, aan mij niet besteed zo'n eind van huis.
    Ik hou het bij het poetsen, dusssss Bert.
    Heel veel plezier nog deze laatste week.

groetjes Bea en de rest

• 24 Oktober 2011 - 14:18

Peter, Niesje & Kids:

Ha dames,
    Wij zijn diep onder de indruk van al jullie prachtige verhalen en foto’s!
    En dan te bedenken dat het in het echt allemaal nog veel mooier is….. wauw!! Geniet nog even van de laatste dagen, voordat je het weet zijn jullie weer terug in ons kikkerlandje (wat zal voor jullie alles klein zijn....).
    Groetjes!