monument valley - Reisverslag uit Farmington, Verenigde Staten van petraenwilleke slomp - WaarBenJij.nu monument valley - Reisverslag uit Farmington, Verenigde Staten van petraenwilleke slomp - WaarBenJij.nu

monument valley

Door: willeke

Blijf op de hoogte en volg petraenwilleke

22 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Farmington

Hoi,alweer een dag voorbij en weer tijd voor een verslagje. We zijn vanmorgen vroeg vertrokken uit het hotel, want we hebben monument valley op het programma staan. Al met al moesten we weer dik 5 uur rijden en dan moet je wel vroeg uit de veren. Na ongeveer 2,5 uur rijden kwamen we in monument valley in Utah. We hebben een tour door hetgebied afgsproken en vertrokken rond half 12 in de jeep met een echte indiaan als gids. De tour zou 2,5 uur duren. Onderweg zagen we weer geweldig mooie rotspartijen, voor veel rotsen heeben ze een naam bv de 3 gezusters en koffiepot/theepot de indian de kameel enz, zie de foto's en misschien herken je het erin. We zaten met een echtpaar uit Red Island in de jeep dus dat was lekker rustig. Dat kon je van de zandwegen zeker niet zeggen waar we over heen reden. Het was goed dat de auto 4 wheel drive had anders stonden we daar nu nog. De indiaan had echt alle tijd stopte om de haverklap om ons te wijzen op de mooie dingen. Hij had trouwens zijn verentooi ingeruild voor cowboyhoed maar ach voor ons bleef het gewoon een indiaan. We keken af en toe eens op ons horloge want de 2,5 uur was toch al lang verstreken en we moesten nog een heel eind rijden naar Farmington, waar het door de tijdszone ook nog een uur later is, maar ja wist die indiaan veel. Hij woonde in Monument valley en was zo weer thuis.Maar toch na 4 uur (ja we kregen wel waar voor ons geld) kwamen we weer terug. gauw nog even naar het toilet en in de auto een hapje eten. We zijn vanavond om half 8 in het donker dus aangekomen in het hotel, hier rijden in het donker is lastig. De wegen golven waardoor je niet ziet wat er voor je komt,maar met Tommie(Garmin) hebben we het weer gehaald.Dat werkt echt heel goed we worden voor de deur afgezet tot nu toe. Het hotel is netjes en heeft weer een zwembad. Dit was het weer tot morgen!! petra willeke

• 22 Oktober 2011 - 07:34

Gerwin:

Aan de foto's te zien in het daar heel mooi!, het is jullie nu dus gelukt om ze erop te zetten.

groete

• 22 Oktober 2011 - 08:08

Alwin:

ej moeke

kga vandaag em boodschappen doen en vanmiddag crossen en vanaamd werken en daarna naar keet dus tot de volgende keer

• 22 Oktober 2011 - 08:29

Marieke:

ik gok foto 10 de 3 gezusters en foto 11 de kameel en de laatste een theepot....????

Hier gaat alle nog goed btw.
    Heel veel plezier nog!!

• 22 Oktober 2011 - 08:33

Michelle:

Hey dames,

Genieten van jullie mooie verhalen.
    Zo te zien is het super weer, hier ook trouwens
    Heel veel plezier nog verder.
    Ik ga nu met Sanne paardrijden.

Groeten Michelle

• 22 Oktober 2011 - 10:52

Gea:

Heee hallo
    Nou das wel een story weer he!
    Vier uur lang met een indiaan rondhobbelen door de woestijn... daar kan kuifje nog niet tegenop haha
    Hier zijn de waterpokken flink uitgebroken en de krentebolletjes krabben wat af...sneu
    Foto's zijn wel weer prachtig en als je het zegt dan kan je er inderdaad wel wat van maken.
    Maar bij die laatste foto zie ik ook wel wat anders haha
    Veel plezier nog samen en tot vlg keer!
    Gr Gea

• 22 Oktober 2011 - 16:07

Fam. M. Pol:

Zo te zien en te lezen hebben jullie het daar prima naar je zin.
    Geloof dat jullie familie zich prima kunnen redden thuis, dus jullie kunnen nog volop genieten van de laatste paar dagen!

Nog hééél veel plezier!!!

Groetjes van
    Martin, Marloes,
    Merle en Maron

• 22 Oktober 2011 - 18:03

Big Brother:

Hoi dames, als ik alles zo lees,redden
    jullie je wel daar. Mooie fotoos trouwens van de belevenissen van jullie. Veel plezier nog daar,en de garoeten van ons allemaal.
    Jan en de rest.

• 23 Oktober 2011 - 15:48

Riena :

Nou had ik net een heel verhaal en 1 klik op de toets en foetsie omdat ik m'n naam niet had geplaatst. haha blond he?? Maar meiden ik heb jullie gevonden!!!! Prachtig nu kan ik jullie volgen.....wat een belevenis zeg! Blij dat je me sms'te Peet, had al een paar x geprobeerd maar ik ben niet zo'n computerfreak, gaat veel vrije tijd inzitten. Maar geniet er van en we horen weer. Ga nu alle verslagen en foto's ff bekijken!! tjuus!!