page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van petraenwilleke slomp - WaarBenJij.nu page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van petraenwilleke slomp - WaarBenJij.nu

page

Door: willeke

Blijf op de hoogte en volg petraenwilleke

21 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Page

Hallo allemaal daar zijn we weer, zoals je hebt gezien is het mij gelukt om foto's te plaatsen. De tip van de mensen uit Purmerend heeft geholpen bedankt. Vanmorgen zijn we van de Grand Canyon weer door het national park gereden wat beslist geen sraf was en daarna op de weg naar Page. Het decor kon zo uit een western film komen.Aan de kant van de weg heel veel indianen gezien (Navajo indianen) die daar hun waar uitstallen om te verkopen. Soms onvoorstelbaar in wat voor onderkomen ze wonen, in Drenthe zeggen we dan wat een dikke bende. Maar de natuur hier maakt veel goed.'s middags in het hotel aangekomen en ook dit keer is het weer prima voor elkaar, mooie kamer en het zwembad voor de deur. Het weer werkt ook nog steeds mee, het is warm en zonnig geen wolkje aan de lucht kortom we lopen de hele dag in de korte broek. 's avonds koelt het wel heel snel af vanmorgen zat er zelfs ijs op de auto. Nadat we onze bagage hadden uitgeladen zijn we naar het autoverhuurbedrijf gereden en om een lang verhaal kort te maken we rijden nog steeds in dezelfde auto. Het bedrijf Enterprice waar ze ons naar toe hadden gestuurd was al meer dan een jaar daar weg, er zat nog wel een verhuurbedrijf en de balimedewerker heeft ervoor gezorgd dat we de waarschuwing voor vervangen van olie niet meer in beeld krijgen.Het kwam doordat we een nieuwe auto mee hebben en die moet na een bepaald aantal miles nieuwe olie hebben, vlgs deze man konden we zo nog wel verder rijden. dus dat gaan we dan maar doen. Hierna zijn we naar het nationale park Glen Canyon gereden en hebben daar weer een grote dam gezien: de Glen Canyon dam erachter ligt Lake powell. Een prachtig meer met helder blauw water. We zijn naar een plaats gegaan waar je bij het water kan komen en hebben lekker in de zon gezeten. Iedre keer staan we weer versteld van de natuur hier, het blauwe water met op de achtergrond rood/bruine rotsen,het zijn plaatjes die we niet in Nederland zien.
Vanavond eerst bij het zwembad gelegen, maar de zon was al onder en we hadden allebei kippevel dus dat was van korte duur. In het hotel hebben we een hapje gegeten en nu zitten we op de hotelkamer, petra achter een koud pilsje en ik waag me aan de jus dórange voor de nodige vitamines. straks weer lekker slapen en morgen naar Farmington. Halverwege gaan we Monument Valley bezoeken, lijkt ons ook heel mooi. Nou ik stop er weer mee tot de volgende keer!!.

• 21 Oktober 2011 - 04:48

Elsje:

Hallo dames,
    dat is dus lekker genieten daar met al dat mooie weer, het is hier fris. Je had de auto ook wel voor een motor in kunnen ruilen dat lijkt Petra wel wat zie ik.Veel plezier nog.
    groeten Elsje

• 21 Oktober 2011 - 09:24

Ria:

Hoi daar, Ik krijg ook de kriebels als ik de foto's zo bekijk. Het zonnetje schijnt hier gelukkig nou ook en ziet er naar uit dat we volgende week dit weer houden. Geniet van Monument Park en het rijden in zo'n mooie omgeving. Misschien krijg ik volgende week loopgips. Viel gelukkig mee met de auto. groetjes

• 21 Oktober 2011 - 12:25

Evelien:

wat een prachtige verhalen en vooral wat een geweldige foto''s, om gewoon stil van te worden!! geniet ervan !!voor je het weet sta je weer met een lange broek en trui aan, want hier begint het toch echt wel kil te worden. en een dikke kus van de rest

• 21 Oktober 2011 - 17:09

Liesje:

Hallo,,,ziet er goed uit daar bij jullie,,,mooie fotoos, indrukwekkend,,leuk om jullie verslagen te lezen,,,veel plezier,,,gr

• 21 Oktober 2011 - 17:27

Fia:

hallo meiden
    wat een mooie verhalen en prachtige foto.s heb het idee ze al eerder gezien te hebben[van h.en r denk ik he.]toch geweldig mooi dat we jullie zo kunnen volgen .met het weer treffen jullie het wel he.nou geniet er nog maar van.gisteren gewonnen met 2 -1 ja wij doen gewoon door hoor. gr de jagerties

• 21 Oktober 2011 - 17:34

Jarko :

hey moeders,
    Ik laat je niet weer alleen heen gaan, ik ben stinkend jaloers. wat is het daar gaaf (trouwens kun je niet een van die motoren mee nemen? pa steelt op vakantie een tel kun jij wel zoon motor mee nemen ;-) lol) hoop dat ik je nog op skype kan spreken. nog heel veel plezier met z'n twee grtjes x

• 22 Oktober 2011 - 08:24

Albertje:

Sjonge jonge jonge!
    Wat een indrukken allemaal, erg leuk om zo mee te kunnen genieten.
    Veel plezier, Albertje

• 22 Oktober 2011 - 10:41

Corry:

hoi dames,
    leuk om al die verhalen te lezen,en foto's te bekijken,je kunt vanaf hier petra al zien watertanden bij de harleys.
    veel plezier en geniet er van.
    groetjes